Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

úterý 9. května 2017

Vafle s mořskými řasami wakame

Je pár věcí, o kterých se stále dočítám jak jsou zdravé a přesto o tom své tělo nemohu přesvědčit. Ale bojuji statečně :-) Jednou z těch věcí jsou mořské řasy. Až mi teď nahrála náhoda. Měla jsem jako téměř každý den namočenou pohanku na vafle. Připravovala jsem se na to, že je vytvořím a zrovna v rozhlase vysílali nějaký pořad o řasách...jak jsou zdravé, plné jódu, kterého máme většinou nedostatek...Vzpomněla jsem si, že ještě jeden načatý balíček doma je...ano, byl. Tak jsem zaexperimentovala. Výrobu vaflí jsem odložila o půl hodiny, protože zhruba na takovou dobu jsem řasu wakame namočila. Pěkně změkla, tak jsem jí jen přihodila do mixéru k namočené pohance, přidala vodu, osolila a přidala koření (tentokrát rozmixovanou sušenou zeleninu - takovou domácí vegetu). No a za 8 minut ve vaflovači bylo hotovo.
Takže jsem celkem potřebovala:

Půl hrnku namočené pohanky
Řasu wakame - asi deseticentimetrový kousek
sůl a koření podle chuti

A mám dobrou zprávu pro odpůrce řas. V téhle kombinaci nejsou téměř cítit, takže vzniknou takovéto zdravé slané vafle:

Žádné komentáře:

Okomentovat