Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

čtvrtek 26. listopadu 2015

Jednoduchý bramborovo-celerový salát

Tenhle salát patří do kategorie salátů zimních. V tomhle období nejím rajčata, okurky, papriky...je mi po nich zima. Tvořím saláty hutnější. Dnes například bramborovo-celerový.

Jsou na něj potřeba:

brambory
celer
citron¨
sůl
pepř¨
olej

Brambory jsem si předem uvařila ve slupce.
Celer jsem oloupala, nakrájela na centimetrové plátky a povařila 5 minut v trošce vody, kterou jsem osolila a přidala do ní šťávu z poloviny citronu.
Brambory a scezený celer jsem nakrájela na kostičky, přidala šťávu z druhé půlky citronu, osolila, opepřila a přidala pár lžic oleje. Promíchala, nechala odležet a příloha k řepným karbanátkům byla hotová.



Žádné komentáře:

Okomentovat