Upozornění:

Všechny uvedené recepty jsou před zveřejněním testovány na lidech :-)

neděle 2. srpna 2015

Ovesno-mrkvové karbanátky s vůní uzeného

Pokud nikomu neprozradíte, z čeho tyhle karbanátky jsou, sní je i klasický "masožrout" :-)
Na 12 kousků jsem si připravila:

350 g mrkve
10 lžic ovesných vloček
půlku uzeného tofu (90 g)
1 velkou cibuli
2 lžíce lněného semínka
hrst petrželové nati
česnek
majoránku
pepř
sůl
půl hrnku vody
olej na vymazání plechu

Očištěnou mrkev a uzené tofu jsem nastrouhala najemno. Cibuli jsem nakrájela na drobné kostičky, petržel nasekala a ovesné vločky a lněné semínko rozmixovala. 
Všechno jsem smíchala v míse, přidala k tomu půl hrnku vody a koření podle chuti. 
Pořádně jsem promíchala a utvořila 12 karbanátků, které jsem rozložila na plech na pečící fólii pomazanou olejem. 
Pekla jsem v troubě na 180 stupňů 30 minut, po 15 minutách pečení jsem karbanátky otočila.


Žádné komentáře:

Okomentovat